Tuesday, June 27, 2006

Odklízení pozůstatků sgnálního ohně

Poobědvali jsme sušenou rybu, půlku sucharu a malý kousek hroznového cukru na osobu a zapili to pořádným lokem vody. Potom jsem se vrátil na Ednamair, abych odklidil pozůstatky prázdných obalů a spáleného prachu. Když jsem se vrátil do člunu, řekl jsem: „Od této chvíle máme nové heslo; na všechna slova jako záchrana zapomeneme, neboť se záchranou počítat nemůžeme a o naší existenci budeme uvažovat jedině jako o přežití." Lyn okamžitě přikývla. „Jak zní heslo dne?" zavolala na dvojčata. „Přežití!" opakovala jako jeden muž. Měl jsem pocit, že kluci porozuměli, že otázkou už není zda doplujeme k zemi, ale kdy. Robin se zdál přijímat změnu našeho postoje s lehkou nezúčastněností, ale v Douglasových očích jsem spatřil, že přízrak vzdalující se lodi ho bude pronásledovat do konce života.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home