Thursday, June 22, 2006

Přežijeme

Přežijeme i bez nich, ano, tohle teď bude naše heslo: „Přežít", ne už „Záchrana" nebo „Pomoc", žádná závislost, ať už jakéhokoli druhu, jen a jen přežití. Pocítil jsem, jak mi do žil proudí síla a vynáší mne z deprese zklamání do stavu takřka rozjařené bujarosti. Pocítil jsem, jak mě naplňuje krutá útočnost dravce. Nenacházíme se ve svém přirozeném prostředí, a když neuspějeme, staneme se potravou dravců kolem nás. Uhájíme si své místo mezi nimi; mají na své straně milióny let přizpůsobení, ale my máme na své straně rozum. Máme i pár nástrojů. Uživíme se na moři tři měsíce a třeba šest, bude-li to nutné, ale „kluky na pevninu dostaneme", jak řekla Lyn, a když to nevyjde jinak, dokážeme to sami. Od této chvíle jsem byl divochem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home