Monday, October 16, 2006

Zlámal nůž

První hlavu rychle sežral mořský sup, a když jsem na háček navnadil druhou, nechal jsem ji klesnout hluboko pod hladinu, doufaje, že žraloci brousí někde jinde. K svému úžasu jsem takřka ihned ucítil škubnutí a o chvíli později se na dně joly mrskala kilová ryba a ze člunu se ozývaly povzbudivé výkřiky. Připevnil jsem na udici hlavu třetí létající ryby a nahodil opět do hloubky, a zatímco jsem čekal na další kořist, prohlížel jsem si svůj úlovek. Ryba se ještě nepřestala na dně joly divoce zmítat, a abych její trápení ukončil, vzal jsem nůž a jediným rychlým šmikem jí odřízl hlavu.' V příštím okamžiku jsem civěl na krátký pahýl nože v ruce a zbývajících patnáct centimetrů čepele na dně loďky, neschopen pochopit, jak jsem jej mohl zlomit zakrojením do tak malé ryby, a ještě pořád jsem na tu spoušť dopáleně zíral, když další škubnutí odlákalo moji pozornost znovu ke šňůře.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home