Tuesday, October 24, 2006

Špatná nálada

Zbývaly mi poslední dvě velké udice, ale jak jsem tak pozoroval dlouhá a hladká žraloci těla klouzající u samé hladiny, rozhodl jsem se nechat si je na jindy. Jeden ze žraloků se otočil a nenucené se vracel k jole, výhružně prořezávaje mořskou hladinu hřbetní ploutví. Popadl jsem oštěp a zběsile jsem ho bodl do rypce, když proplouval kolem; překvapený žralok divoce mrskl ocasem a ponořil se do hlubiny, zatímco dva další, křižující hladinu o něco dále, zůstali už v bezpečné vzdálenosti a já jsem se s čerstvě ulovenou rybou k večeři přesunoval zpátky na člun. Na člunu vládla bouřlivá nálada. Lyn se pokoušela přimět Robina, aby jí pomohl sušit pokrývky, ale Robin se flinkal a ona zas trvala na tom, že když už něco dělá, má to dělat pořádně. Ostře jsem Robinovi vyčinil a připomenul mu, že sice chápeme, že to má jako nováček na moři těžké, ale že nám musí pomáhat, jak nejlépe umí. Snažil jsem se nežádat na něm nic, co by se vymykalo jeho praktickým schopnostem, ale k věcem, které na něm chtěla Lyn, nebylo zapotřebí žádné dovednosti a byly zcela nenáročné.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home