Friday, May 04, 2007

Vra6d2n9 6elvz

Zhotovil jsem si k čepeli zlomeného nože rukojeť a mohl jsem teď ostří lépe ovládat, nicméně i tak vyžadovalo značné úsilí a neústupnost najít v bludišti tuhých šlach houževnatého želvího krku tepnu a vztekle šermující drápy si ve stísněném prostoru přišly na své. Konečně jsem tepnu přeťal a mohli jsme se do sytosti napít krve, tryskající do nastavených nádob, ačkoli Lyn a dvojčata už po ní tolik neprahli, když teď vody byla hojnost Králem upírů byl Robin, který vypil tři plné hrnky. Proříznutí tlustého krunýře a opatrné odkrajování masa lnoucího k vnějšímu pancíři bylo těžkou a náročnou prací. Mockrát jsem místo do želv> zařízl do vlastních prstů, Douglas svými silnými pažemi páčil krunýř a natahoval ploutve sem a tam, aby se mi v obtížných místech snadněji řezalo. Byla to opět samice a tentokrát byla naše touha po vejcích korunována zlatou žní více než stovky žloutků. Když jsme vejce shromáždili do sáčku, vybral Sandy do zvláštních nádob temně žlutý tuk, kterým byl krunýř vyložen a z něhož jsme chtěli později vyzískat olej. Byla to největší želva, jakou jsme zatím ulovili, a bylo z ní kolem dvanácti kilogramů masa a kostí, nemluvě o vejcích a tuku. Douglas zápolil s ploutvemi, odkrajuje maso od kostí, což byl dost nesnadný úkol, protože musel vystačit s tupým člunovým nožem, jehož čepel jsme zlomili o stěžeň.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home